Vattenfallin työntekijä ei soittanutkaan.
Päätin kilpailuttaa sähköyhtiön ja nykyinen sähkönmyyjä Vattenfall ei ollut tarjouksineen kärkipäässä. Tämän vuoksi sähköyhtiön vaihto tuli ajankohtaiseksi ja valitsin toisen sähkönmyyjän. Vattenfall kuitenkin lähestyi tämän jälkeen minua tekstiviestillä ja viestin sisältö vapaamuotoisesti oli, että haluavat jatkossakin pitää minut asiakkaana ja jos haluan saada tarjouksen, viestiin tulee vastata ohjeiden mukaan. Olin kiinnostunut kuulemaan, mitä olisivat tarjonneet ja vastasin viestiin myöntävästi. Tähän tulee vastauskuittaus, jossa lupasivat soittaa seuraavana arkipäivänä. Eivät muuten soittaneet ja tämä tapahtui jo viikko sitten tiistaina. Enpä usko, että tulevat soittamaan ollenkaan. Jäin vain miettimään, että miksihän ihmeessä edes vaivautuivat alunperin lähettämään tekstarin?
(Tekstin otsikko on omistettu niille ystäville, jotka kannustivat blogin perustamiseen. Kiitos!)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti